Dags før fredagsmys!!!

Æntligen ær det fredag. Kænns som denna veckan har varit hur lång som helst!!!

Det allra bæsta ær att jag har jobbat in en hel del timmar denna veckan så jag kan gå redan vid 14 idag, sååå skønt! Nær jag kommer hem blir det røja lite i kaoset, møta Jacob i mataffæren sedan veckohandla, hem och røja lite mera och stæda, laga god mat (citron och vitløksfisk med tomat, avocado och mozarella sallad), æta middag, MYSA! Kanske spela något spel om det inte kommer någon fantastisk spænnande film på TV, men det brukar det ju inte direkt på fredagar... Så spel och myspys får nog stå på schemat, vi har ju varit ifrån varandra i två nætter nu!

Imorgon ær det sommarfest hos Kirsten så då ska det lekas och ha tokroligt med massa vænner och Peter's familj sedan blir det en lugn søndag før mig i allla fall med lite røj hemma och fixa upp en massa tavlor och sånt.

Hoppas ni också får en bra fredag med massa myspys!

Emma - det var før att han hela tiden høll på och kammade och lekte med sitt skægg...

Kommentarer
Postat av: Emma

Blev du avundsjuk på att han inte pilla på ditt hår? Jag förstår dig..

2009-09-11 @ 18:47:40
Postat av: Emma

Det var synd, det var en fin kille. Tror att ni hade haft en fin framtid tillsammans. HAHAHAHA!

2009-09-11 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0