Lördag!

Underbara lördag! gud vad jag har längtat efter lördag denna veckan, sååå skönt. Vaknade 0720 idag, börjar väl bli gammal när jag nu vaknar så tidigt om morgonen... men det var supermysigt för jag och Jacob kunde bara ligga och mysa lite innan han skulle stå upp och gå till jobbet. Sedan har jag slått in en present, ätit god frukost och bara slappat. Om en timme blir det pilates på gymmet och sedan skynda sig hem och göra sig klar till sommarfesten. Har lite tajt med tid där så jag borde nog leta upp vad jag ska ha för kläder redan nu. Det är ju strålande sol och varmt ute men det blir nog jeggings och tunika. Flip flop på fötterna (måste nog ta med mig ett bar sneakers också då vi ska spela brännboll och det är typiskt svårt i flip flop...) och så bara låta håret självtorka så alla krullor (?kruller? krullar? lockar...) kommer fram. Japp that's the plan, nu till garderoben och plocka fram så att allt ligger klart när jag kommer hem!

Ha en fantastisk lördag, det tänker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0