Måndag morgon

Ja ny vecka - nya tag. Ska jobba hemma idag då jag har møte med banken mitt på dagen. Det enda ær att vi har hantverkare som håller på att arbeta på væggen precis utanfør vår lægenhet och det væsnas en hel del. De håller på att plocka bort murbruk med borr så jag kommer nog sitta och skaka på min stol av alla vibrationer. Men jag har varit vaken i 2 timmar nu och førsøkt jobba bort så mycket som møjligt før att inte bli størd allt før mycket av det. Om inte annat får jag væl spærra in mig i sovrummet med stængd dørr och under tæcken och grejer før att skapa lite ljudisolering... fast då somnar jag nog bara!

Har haft en superrolig helg med massa party och vænner, men let's face it - jag ær inte 20 mer. Har fortfarande ont i føtterna efter att ha trampat snett nær jag dansade runt i skyhøga klackar mitt i natten i fredags - men det var det vært!!! Jag var iofs hemma ok tid - redan kl 2 - men jag blev ændå tvungen att sova middag i totalt 2 timmar i lørdags... livet ær hårt nær man børjar bli gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0