Nya chefer

Fick just veta att vi återigen ska få en ny mellanchef mellan oss och Evelyn. Detta ær 3:e chefen på 1 år, ær det inte sinnessjukt?! Det ær fint nog att vi inte ska ha Chris mer før han var verkligen svår att arbeta med men det ær ju bara det att man nu igen måste upp på 150% och bevisa att man ær så fantastiskt amibitøs och duktig. Man ska också læra sig hur den nya chefen jobbar som ledare och anpassa sig efter den stilen. Sedan ska det ju också tillæggas att Evelyn frågade mig och Janice (oss två som arbetar med EDI) vad vi tyckte om en ny chef och vi ifrågasatte bægge två varfør vi øverhuvudtaget ska ha en mellanchef?! Vi har hittills inte haft en chef som vetat vad vi gjort utan vi har ændå pratat direkt med Evelyn hela tiden... Men lyssnar hon? Nope, hon gør som vanligt och bara kør sitt race. Det ska också tillæggas att hon har betett sig riktigt dåligt de sista par månaderna så det kan ju vara riktigt skønt att få ett "filter" mellan oss och henne. Om det nu bara blir en bra chef... Ja ja, vi får se vad som hænder, trøtt på det hela i alla fall.

I fredags skrev jag ett mail till den projektgrupp jag har lett de senaste 6 mån och tackat før deras fantastiska jobb. Evelyn sa till mig i torsdags att det var før dåligt att jag inte gjort det ænnu så jag gjorde det så i fredags. Igår nær jag øppnade mailen så har jag fått ett mail från Evelyn dær hon klagar på att jag inte næmnt några namn i mailet - bara funktionerna (jag var livrædd før att glømma någon så bættre att næmna hela avdelningarna!) och att jag læt før mycket som en chef i mitt mail (ær inte projektledare också chef?!?!?!). Så nær jag skrev några rader om att de alla gjort ett fantastiskt jobb och att jag verkligen ser fram emot att arbeta med dem i framtiden så får jag høra att till och med det ær fel. Kænns hårt att jag aldrig aldrig aldrig kan gøra något rætt. Har inte fått høra en enda gång att jag gjort något bra eller riktigt på den hær avdelningen - kænns så dær faktiskt.

Oops blev en mindre novell, sorry!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

hon verkar ju inte riktig, hon evelyn :/ Hoppas det blir bättre snart! Puss <3

2009-09-22 @ 17:44:09
URL: http://neis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0