Bilder...

Så hær ser det ut hos oss. Så himla vackert!


Alexander har mest legat i soffan och slappat idag...


Sedan tog han en paus på fårpælsen också...




Pose...



Kan ju næstan sitta också!



Se så lång jag ær!


Sen fick jag stirra på mamma så hon slutade ta kort och tog upp mig.



Men hon envisades med att ta kort på mina føtter också


Sen blev modellen trøtt och tog en nap!

Nu ska jag førsøka sætta slrutten i babysittern och ta en dusch. Varit många spyor idag øver mig, blææææ...

Kommentarer
Postat av: Morfar

Aha, en liten rockstar i släkten. Kanske dags att börja lära honom en del handklappningar snart. ;-)

Kram från morfar

2010-12-21 @ 21:57:24
Postat av: malin

Vilken goding! Om några dagar ska vi kramas! Ingen tvekan om vem som är pappa i alla fall!!

2010-12-22 @ 11:27:01
Postat av: Emma

Hade man inte vetat bättre hade man kunnat tro det var Jacob som låg på fällen.



Tur ni kommer hem snart. Boris saknar att ligga i vagnen och jag saknar att mysa med er.

2010-12-22 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0