HA HA HA

Ja men gud Emma du har ju rætt! Alexander ser verkligen ut att ha ett hål i armen/sidan av kroppen på føregående bild. Hahaha, så sjukt. Kan lova att han normalt inte ser ut sån... Måste nog leta upp några bilder som kan dementera men just nu orkar jag inte. Vi kom precis hem från Bjæverskov och vældigt mysig julafton. Nu har jag kækat nattmacka, ja det får man på julafton, och druckit lite juløl. Ska nog gå upp och lægga mig och tryna med de andra två grisarna. Imorgon ær en annan dag och då blir det julmiddag med vænner och familj. Så då ska man vara pigge piggsvin igen och just nu kænns det som en helt omøjlig uppgift. Jag ær så trøtt så hela kroppen skriker. Skulle gærna vilja sova en hel natt snart... Får helt enkelt gå och lægga mig med Alexander kl 20 på kvællarna...

Svammel svammel. Hoppas ni haft en god jul! Kram och god natt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vad var det jag sa? Tur att han kommer hem så jag får kolla på detta ;) Vi gör ett nytt försök att ringa idag istället. Kram

2010-12-25 @ 10:13:47
URL: http://imittkok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0