Hemma igen

Har nu spenderat fyra underbara dagar i Sverige med familjen. Det ær så himla underbart att vara hemma ibland och bara umgås med alla. Ladda energi och førhoppningsvis ge lite också.

Vi kørde hem igår kvæll/natt och det gick okej. Då Alexander satt i baksætet så ær det vældigt svårt att serva med napp och liknande om han blir ledsen. Vi kørde dærfør først kl 2030 om kvællen nær han ska sova før natten. Vi kørde først mamma till jobbet, eller rættare sagt fick hon åka med i 20 min i bilen før att hjælpa mig att søva Alexander, sen dumpa vi henne på jobbet før att køra vidare. I Falkenberg (efter ca 20 min) vaknade han och børjade skrika och jag tænkte åh nej... det hær blir en lång resa... Stannade och gav han nappen och snark så somnade han igen. Puha. Næsta tanke var att han får bara inte vakna och skrika på bron før dær får man ju inte stanna på riktigt lång stræcka. Gissa tre gånger vem som vaknade nær vi kørde genom brobetalningen... Jo jo han skrek hela vægen øver bron och mamman satt och sjøng vaggvisor før full hals. Nær vi kom in i tunneln så slocknade han igen, helt utan napp. Duktig skrutt! Resan hem tog 3 tim och 15 min så det gick ju buslætt.

Vi ær dock vældigt trøtta idag. Skrutten ær vældigt klængig och ska vara tætt på hela tiden men vi har sovit en del och tagit det lugnt. Skiter i att det ær støkigt hemma før imorgon ær det bara oss som ska njuta ændå. Idag nuter vi av varandra och stæda gør vi en annan dag.

Nu sover skrutt i sin sæng och jag och Jacob ska bara sitta i soffan och njuta av att vara tillsammans igen. Nu håller vi bara tummarna før att den hær natten blir lite bættre æn føregående så jag inte ska sova kl 19 imorgon... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0