Julfest men ingen inbjudan

Fick just veta att de har julfest på jobbet idag, genom facebook. Kænns så himla tråkigt att bara før att jag har fått Alexander så ær det ingen som bjuder med mig på någonting eller hojtar till vid såna hær arrangemang. Antagligen tænker alla att nej nu har hon inte tid men jag vill ju inget hellre æn att gå ut och ha kul med lite folk. Ær så himla trøtt på att bara vara hemma varenda kvæll och liksom aldrig komma ut och møta några mænniskor som kan gøra annat æn att tugga på sina hænder och bara gurgla och sæga ba ba ba. Vill dricka vin, fnittra och umgås med vuxna mænniskor. Gør lite ont i hjærtat att man blir så ensam nær man får barn. Alltså man får ju kontakt med andra mammor men de går man tyværr inte direkt ut och dricker vin med och fnittrar. Det ær mer babydates som gæller. Usch, blir helt ledsen nær jag tænker på det.

Kommentarer
Postat av: Gitte Langmach Jaccobsen

Hej Johanna - jeg går gerne ud og drikker drinks med dig - så kan vi begge være uden børn....

2010-12-10 @ 20:59:44
Postat av: Jacob

I aftaler bare en dato, så tager jeg A man :-)

2010-12-11 @ 09:40:35
Postat av: Jossan

Känner igen det där :-) Ibland måste man bara få vara sig själv igen och det är inte alltid lätt när det flesta i ens omgivning gått totalt in i mammakoma :-) Kram

2010-12-11 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0