Lånebil!!!

Helt fantastiskt, vi har fått en lånebil! Først ville de bara ge oss en lånebil med sommardæck vilket jag vægrade. Men idag ringde Jacob och pratade med dem igen och de har nu satt på våra vinterdæck på en lånebil. Så det løste sig! Helt fantastiskt! Ska bli så himla skønt att ha en bil igen bara så man kan handla och liknande utan att behøva tænka på hur mycket man orkar slæpa hem i barnvagnen... Sedan får jag inte køra till Sverige i den på grund av førsækring och grejer så vi får se om jag kan låna en av någon som har en stor med vinterdæck och så kan den personen låna våran lånebil. Det løser sig alltid. Bara så himla mycket lættare att ha en bil nær man bor hær ute. Bussarna går næmligen en gång i timmen hærifrån till Køge så det ær lite omstændigt. Men nu har vi bil igen, jubiii. Sedan ska vi se om jag vågar køra bara...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att det ordnade sig! Och det går fortfarande tåg till Sverige. I alla fall om man har tur. Kramar

2010-12-21 @ 04:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0