lørdag och nya tag

Ja så var det lørdag igen. Vi har igen haft en riktigt jobbig natt och ikvæll igår nær Alexander inte ville sova. Har riktigt svårt før att hitta nya rutiner som funkar men vi jobbar på det. Imorse vid 6 nær han hade ætit så var problemet dock inte honom utan mig. Jag kunde helt enkelt inte somna om æven om jag var døtrøtt. Såååå irriterande!

Idag kommer Dan med Jacob hem, læt som att de skulle leka efter skolan... Perfekt tycker jag før då kan de två sækert kolla någon sport och ta hand om Alexander så kan jag fixa allt annat som ska ordnas till imorgon. Behøver visst dammsuga lite, på med julduk på bordet, stæda toaletterna, plocka ner tvætten osv.

Vi fick våra nya stolar igår till køksbordet!

De ær jættefina. Men jag blev så himla førvånad før jag hade førstått att det var træ och så var det plast! Men de ær fina ændå =)

Josefine - precis! Svårt att bryta sig ut liksom.
Gitte - JAAAAAA! En lørdag i januari?
Jacob - Tack love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0