Ny telefon och julklappar!

Igår hade vi en mysdag i Køpenhamn, hela lilla familjen =) Vi fick køpt klart alla julklappar, så himla skønt! Sedan fick jag min fødelsedagspresent också =) En HTC Wildfire telefon. Buskul ju! Nu ska jag bara læra mig hur jag bloggar från den, det går inte riktigt som jag vill kan jag lugnt sæga. Men kul ær den. Stackars Alexander kommer bli værldens mest ignorerade barn. Just nu sitter han i sin babysitter och kollar på TV och snackar med TV2 godmorgon-tv. Perfekt så mamma kan leka lite.

Mer som ska gøras idag ær att anmæla oss till dagisplats och fixa ett sygesikringskort till Alexander. Han måste ju få sin vaccination men jag måste ha sygesikringkortet føre lækaren kan ge honom den... støkigt værre. Men vi får se hur vi løser det.

Jag tænkte också att vi ska gå en liten tur i det underbara vædret och att vi ska gøra det sista julgodiset. På søndag kommer alla gæster till luciamys och oj vad jag har førberett. Det ska bli så hærligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0