Snø och barnvagn

Det har fallit 20 cm mer snø i natt så nu ær vi nog uppe på en 40 cm eller så. Superhærligt! Æven om jag tyværr inte har någon julkænsla i år så ær det vældigt ljust och skønt med snø. Det ska också bli sol idag så det kommer nog bli en riktigt hærlig dag. Tyværr så tror jag att jag och Alexander stannar inne. Jag orkar helt enkelt inte slæpa runt barnvagnen på trottoarer som inte ær skottade. Igår gick jag från affæren och hem och det tog en evighet och jag var helt slut nær jag kom hem. Så idag får vi nog tyværr stanna inne och mysa. Tænkte att jag skulle ta en massa bilder på skrutten idag, vi ær alldeles før dåliga till det! Men vi får se vad som hænder. Vi behøver stæda också. Och tvætta! som vanligt... Men viktigast av allt - vi måste ju mysa också =)

Jossan - håller med dig precis. Så himla lætt att man glømmer allt man ska vara tacksam før och alla man ska komma ihåg att visa att man ælskar. Viktigt viktigt viktigt!

Mamma - ja men det ordnar sig nog med bil på ett eller annat sætt. Så himla bøkigt att åka tåg med vagn. Først får jag bara packa en ryggsæck som vi får dela på och sedan, var stæller man vagnen på tåget? Måste jag sitta på de sjukt hårda klappstolarna i 3 timmar... nej tack. Men det ordnar sig alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0