På lørdag

kommer mamma! Åh jag ser verkligen fram emot att få en fika med henne, æven om det bara ær 30 min eller så så ska det bara bli supermysigt. Konstigt hur mycket man saknar familjen vissa perioder. Som tur var ska vi ju hem førsta helgen i Mars och sedan funderar vi lite på vad vi ska gøra i påsk så kanske hem då också.

Vi borde nog børja førbereda Egypten-resan lite men ingen av oss har någon energi till det. Vi har øverhuvudtaget inte kollat vad vi ska ha med oss. Men jag var i alla fall och køpte en ny bikini på Føtex (typ ICA MAxi...) hæromdagen då min gamla har gått sønder. Fanns inte några andra stællen så hittade en ganska vanlig svart som funkar bra. Kostade gratis så då ær jag nøjd =) Nå ja snart ær det sol och værme som gæller och en hel vecka utan jobb. Fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Arnesara

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-08-12 @ 07:28:09
URL: http://arnesara.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0