Idag ær det Arne's fødelsedag, hurra hurra hurra!

Idag har Jacob's pappa fødelsedag. Vi var dær igår på trevligt kalas. Det blir alltid massa tjo och tjim och det dær med att vår familj ær høgljudd?! De ær minst lika høgljudda dem! Så man kænner sig som hemma...

Jacob har precis gått ner till hallen, han ska spela handbollsmatch idag, och jag ligger i min underbara turkosa mjuka morgonrock i soffan och kollar på ratatouille. Alltså filmen, inte matrætten... Idag ska vi æta rågbrød med fiskfile till lunch, mums! Till kvællsmat blir det hemmagjorde pizza med tonfisk och rækor till mig (favoriten) och parmaskinka och mozarella till Jacob. Mums mums...

Nej nu ær det kanske das før lite frukost, blev hungrig av att sitta och skriva om all mat =)

Kommentarer
Postat av: Emma



Den 6e ska Malin&Anders komma hit på middag. Nu har vi varit där en massa gånger så tänkte vi passa på att bjuda igen på dem innan vi åker. Därför jag undra när du kom hem, allt med kalas och grejer. Vi tänkte göra samma sak med er när ni kommer hem, om ni någonsin kommer hem igen? ;) Kram

2010-01-24 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0