Baka kaka

Nu har jag bakat tills imorgon. Før imorgon ær ingen vanlig dag, imorgon ær sista dagen på arbetet på 9½ månad!!! Ær det inte vilt?! Men oj hvad jeg ska nyde det. Så jeg har bagt två kager till arbejde som jeg håber de blir glada før. Efter en tur till arbejde imorgen dær jeg ska aflevera telefon, computer og några andra ting så tar jag til gravidmassage. 1 timme luksus! På kvællen kommer pappa och Raine så fredagen ska jag umgås med dem och på lørdag drar vi till Sverige. Så full fart i några dagar nu. Hærligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gott, när är vi inbokade? Vi tänkte ni vill äta kvällsmat med oss någon dag kanske kanske kanske? Kanske tom på stranden om det är fint väder, vi tar med stol till dig Johanna.

jag har fortfarande ingen telefon så ni kan ju alltid ringa Andreas.......

Kram

2010-07-28 @ 16:30:07
Postat av: Nicolayhelena

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-07-18 @ 07:30:37
URL: http://nicolayhelena.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0