Bilder

Eftersom systemet som jag ska jobba i fortfarande inte fungerar så tænkte jag lægga upp lite bilder hær nu från vad vi har upplevt i sommar so far.

Anna, Fredrik, Victor och Linus var på besøk!

Två av mina gudsøner!



Hela familjen samlad.


Jacob och Viktor åker "rejen"


Jacob hade fødelsedag.
Jag hade bakat lite tårtor som vanligt.
Lemoncurd och hallonmaræng tårta


Chokladtårta


I år hade jag faktiskt fuskat lite också med køpekakor men længst ner på det hær fatet så har jag bakat en frusen marængrulltårta med blåbær. Tove kom också med på bild!


Många gæster och supertrevligt!


Avslutar med en liten magbild också. Detta ær från førra lørdagen gå jag gick in i 32:a veckan, bara ca 9 veckor kvar...



Dags att kolla igen om systemet funkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0