Disk - avklarad

Men det ær också allt jag gjort æn så længe idag. Har sovit så jækla dåligt så jag var tvungen att ta sovmorgon och sov till 09:30. Har sedan kækat frukost och diskat men det ær som sagt allt.
Sitter just nu och smælter bort i soffan samtidigt som jag planerar vad jag ska åka och handla om en stund. Ikvæll ska jag till stranden och grilla med Tania och hennes hund Freia. Då jag ær hemma idag så blir det jag som står før maten. Ska bli så underbart med grillat! Massa grønsaker och annat mumsigt. Och att få BADA! Gud vad jag længtar till Varberg och havet, bara kunna cykla ner på 5 min och slænga sig i plurret. Men som sagt ikvæll ska jag ner i vattnet, woho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0