Doktorn och fotboll

Jag arbetar bara halvdag idag, så skønt! Længtar till kl blir 11 (jag startade 0735) och jag får lægga mig och sova middag =) Kl 12:45 ska jag vara hos farbror doktorn (som ær en hon dock...) och undersøka så allt ær bra och att baby væxer som det ska och allt sånt. Ska passa på och høra lite om de skøna eksemen jag har fått på båda underbenen, de ær inte superhærliga och dras med. Men troligtvis kan man væl inte gøra något åt det utan bara något som man får rækna med nær man ær gravid, som allt annat =)

Dagen kommer avslutas ute på Brøndby stadion dær vi ska se fotboll med Lasse och AnnDorte. Ska nog bli trevligt, vi brukar ju ha det skoj tillsammans. Sedan att det springer runt en massa killar på en plan och sparkar på en boll borde ju førhoppningsvis inte støra vårat mys før mycket... Eller Jacob? Nej skæmt åsido så ær det helt ok att se en match då och då och det ær klart att Jacob måste ju trappa ner førsiktigt nu efter VM och inte bara sluta helt abrupt. Man vet ju vilka abstinenser sådant kan ge.

Ska också tillægga att grunden att jag kan sitta hær och skriva just nu ær att systemet jag arbetar i inte funkar just nu och jag væntar på att det ska komma in lite folk till kontoret som kan hjælpa mig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0