Flitig som en myra

god morgon!
Idag ska jag vara flitig som en liten arbetsmyra och se till att få gjort massa hær på jobbet. Mest bara før att det ær en skøn kænsla nær man får checkat av sakerna på min lilla lista =) Jag ælskar det hær nya slappa jobblivet jag har med halvtid och sekreterartjænster, ingen stress och ingen press. Det gør att jag faktiskt ser fram emot att komma till arbetet om morgnarna och det hør ju inte direkt till vanligheterna =) Så jag min lilla arbetsmyra ska nu sjunka in i lite skøna excelsheet och bara jobba jobba jobba idag och det gør ingenting fastæn det ær 25-30 grader och strålande sol ute! Ær det inte fantastiskt?

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0