Hyggligt med vænner

Igår var Rikke och Jakob hos oss och åt kvællsmat. Vi hade lika trevligt som alltid men varfør blir det alltid så sent nær vi umgås?! De gick hem vid 23:30 så vi var inte i sæng føre kl 00:00. Varit vaken några gånger inatt, men inte så farligt (lite svalare inatt tror jag) men jag trodde verkligen inte det var sant 06:55 imorse nær det var dags att gå upp. Usch vad trøtt jag ær idag! I eftermiddag ska jag ut på after work med Therese och Lena men det blir som tur var direkt efter arbetet så det blir inte så sent. tror jag i alla fall, men man vet ju aldrig før nær tjattret startar så går tiden så fort så fort och helt pløtsligt ær klockan natten... Men imorgon kan jag i alla fall sova lite længre før imorgon jobbar jag hemifrån. såååå skønt!

Hær ær fantastiskt sommarvæder ute. Och jag måste sæga att fastæn det ær tokvarmt att vara gravid i det hær så tycker jag det ær skønt. Man blir så glad och upprymd av solen och man orkar så mycket mer. Tankar energi før fullt, den kommer behøvas de resterande 9 månader føre solen kommer tillbaka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0