Brøllopskoncerten

Ok, vet att jag ær lite efter hær men vi var liksom upptagna med annat i fredags så idag kollade jag på brøllopskoncerten (SVT Play, fantastiskt!). Och vad ska man sæga, herregud! Vilken koncert! Underbar, fantastisk, rolig och så jækla hæftig. Helt ærligt, Roxette fick varenda liten fisførnæm kunglighet att resa sig upp och sjunga med! Och Sarah Dawn Finers sång kærleksvisan - aldrig hørt førr men underbar, røs øver hela kroppen! Och som alla tidningar redan næmnt så var ju barnen i slutet bara før søta. Gåshud øverallt. Så nu har jag fått gråta lite idag igen, det var ju tur...

I øvrigt så har jag varit och simmat idag och nu ska jag nog æta lite mellanmål. Klarar nog inte vænta i 3 timmar innan Jacob kommer hem så det får nog bli en macka helt enkelt. Planer i øvrigt idag - inga. Ska ligga med benen i vædret och gøra så lite som møjligt. Imorgon ska man ju tillbaks till jobbet igen!

Malin - ja vi ær riktigt nøjda, sedan ær det ju alltid svårt att fånga allt på bild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0