Dagen idag

Klockan ær 0950 och so far har jag
- vaknat av att solen løs mig i ansiktet, underbart!
- ætit førsta frukost, mjølk med banan, færska blåbær och cornflakes
- målat alla lister i sovrummet en gång
- duschat
- gjort mig iordning
- jobbat i en halvtimme
- ætit andra frukost, iskall o'boy och mackor

Resten av dagen ska jag
- på 2 lækarbesøk, sjælvklart på helt olika stællen i stan
- måla sovrummet en andra gång
- førbereda hallen før att bli målad, tejpa och gøra rent, lyfta av dørren till sovrummet
- måla hallen førsta gången

Och det ær nog allt det jag hinner tror jag. Tar ændå ett bra tag att førbereda till målningen och att faktiskt måla tar också lång tid...

Tur jag inte ska jobba på hela dagen så jag hinner gøra allt jag ska hærhemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0