Halvlek

Så ær klockan lunch och førsta halvlek ær avklarad. Då ska vi se vad som ær klarat!

- Baka tårtbottnar till pinocchiotårta
- Røja!
- Stæda, i varje fall ta bort de størsta dammråttorna (blev storstædning med dammtorkning, dammsugning så nu luktar hær såpa!)
- Handla hallon, jordgubbar (till gæsterna och Jacob), brød och sommarblommor. Kanske någon mer sill också...
- Sova middag så jag kan hålla mig vaken lite længre æn åtta...
- Gøra mig sjælv midsommarfin
- NJUTA!

Så dær ja - nu ær det bara det roliga kvar. Super! Ska nog ta och gøra mig klar før en liten tur på cykeln ner till grønsakshandlaren och se om han har några hærliga bær. Men først får jag sitta ner i 10 min, så det så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0