Ny dag

Samma huvudværk. Tyværr hjælpte inte mitt lilla knep igår så jag har haft huvudværk hela dagen idag också. Men idag har jag varit duktig och hællt i mig vætska, hoppas det går øver snart.

Men slut med klagan. Vi har køpt ett nytt soffabord som vi fick hem idag! Jættefint och nætt, jætteskillnad mot puffen som vi hade som bord innan. Kænns mycket mærkligt med ett litet nætt bord, ska bli roligt att se om man kan vænja sig! Nu ska vi bara komma på vad vi ska gøra med puffen... Ser lite klumpig ut i resten av det luftiga rummet. Kanske dags att jag sæger farvæl till min soffa och puff? Vi får se.

Diana och Katrin - vad roligt att ni tycker om det! Diana, japp vi ses den 11 hvis inte før! Eller ska du inte hem till Tove og Lars den 9? Før så ses vi dær også!

Kommentarer
Postat av: Nellie

sött

2010-06-22 @ 19:25:33
URL: http://pictureitall.blogg.se/
Postat av: Dianna

Jep jeg kommer den 9, så der ses vi.. Det er ikke sådan med alle de fødselsdage der kommer oven i hinanden, men dejligt at vi får set hinanden :)

2010-06-24 @ 04:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0