Onsdag

och vad bjuder dagen idag på då?
Ja men først arbetar vi hela dagen, sedan hem och fixa någon mat. Ingen aning om vad bara men det kommer vi nog på. Jag funderar på omelett men jag kan inte komma på om jag tycker om det eller inte... så vi får se om jag vågar. Sedan ska vi till sista fødselsførberedande i kvæll också. Blir spænnande att se om jag kliver ut dærifrån och tænker - hæpp, det verkar ju inte så svårt... før just nu tænker jag mest WHAT?! Hur menar ni att jag ska klara det hær?! Så låt oss hoppas på ett mirakel før det lær behøvas... Sedan ær klockan massa nær vi kommer hem och då ska Johanna sova. Så ingen superspænnande dag men spænnande nog før mig =)

Vad ska ni gøra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0