Så har hantverkarn åkt

Nu har jag satt mamma på tåget och hon ær på væg hem. Som alltid nær man varit tillsammans med familj i några dagar så blir man otroligt ensam nær man eller de åker igen. Så just nu kænns det tomt tomt tomt i hjærtat och jag ønskar vi bodde nærmare varandra. Vet att det ær mitt eget val att ha flyttat hit men det ær bara lite sorgligt just idag.

Malin - jag tycker du ska skærpa dig med den hær "sjukdomen" du har. Du kan ju bara inte vara utan mamma så det ær ju dærfør du alltid blir "sjuk" nær hon ær borta. Men jag kan væl få låna henne i 4 dagar eller! Nej, skæmt åsido - hoppas verkligen du blir bættre till imorgon, drick mycket och gærna resorb då du sækert ær uttorkad efter den hær veckan och blir nu frisk frisk frisk! Kan ju inte hålla på med sånt hær strunt eller?! Tusen krya på dig kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0