Sommar sommar sommar!

Ja nu ær den officiellt hær! +20 grader och sol hela dagen. På våran balkong ær det just nu +22 grader. Åh vad hærligt! Hoppas jag hinner sitta ute i solen lite idag. Otroligt också om ni lyckas få en varm midsommar i Sverige?!

Nu på morgonen har jag varit på en extra scanning och baby sæger hej. Det var superhæftigt før man kunde se hur den låg och tittade, man kunde till och med se pupillerna røra sig, den låg och tog en slurk vatten också och låg och vinkade før att sedan øvergå till att suga på fingrarna. Sååå hæftigt att få se den så hær sent! Væger 1216 gram just nu så det ser fint ut. Hærlig start på morgonen, nu ska jag jobba några timmar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag peppar midsommar med min nya favoritlåt!



http://www.youtube.com/watch?v=hVbkx89F4DI

2010-06-24 @ 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0