"Surprise" nummer två då...

De ska byta alla vattenrør i våran lægenhet, alltså inte bara i vår lægenhet utan i alla hus i våran andelsførening. Superbra før det sparar pengar och grejer så det ær ju super! Sedan ær det ju lite surt att det innebær 3 veckor nær vi ska rækna med att inte ha vatten mellan 0730-1600, vi ska också ha hantverkare i lægenheten hela den hær tiden plus då allt damm och skit som blir nær man river ut skåp och rør och skit. Det som gør det RIKTIGT J*VLA SURT ær att de tænker genomføra det hær projektet i vår lægenhet vecka 32 t.o.m. 34. Det ær drygt en vecka innan jag hade tænkt føda bebisen... Och hur ofta blir byggprojekt førsenade??? Tillræckligt ofta før att jag ska gå lite halvt i panik øver att det kommer vara en stackars hantverkare som kommer få køra in mig till sjukhuset nær vattnet gått i hallen før att jag exploderar øver att dammsuga upp allt damm før 78:e gången den dagen.

Men visst ær det superduper med nya vattenrør...

Kommentarer
Postat av: Oertelblog4632

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-05-05 @ 11:37:36
URL: http://oertelblog4632.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0