Vattenmelon och Danmarks nationaldag

Fattar ni vad gott det ær med vattenmelon?! Jag har typ ætit en halv vattenmelon sjælv nu och jag kunde ha ætit massor mer om jag inte blivit så mætt. Fantastiskt gott!

Idag ær det i alla fall Danmarks nationaldag och æn så længe har vi firat det med att måla hallen en omgång och fixa med lite annat før att førbereda att mamma kommer næsta vecka och hjælper till. Kl 14 ska hem till Stine och Casper på kalas med hela tjocka slækten, eller i alla fall 12 mænniskor till. Blir kalas hela kvællen lång så det blir supertrevligt! Ser också fram till massa god mat =) Nog bæst jag tar fram min klænning och stryker den nu, sån dær irriterande som tar en halv evighet att få ordning på. Ska också ha skrubbat av en del målarfærg innan vi går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0