alene hjemme = fodbold

I aften og lørdag aften skal jeg være alene hjemme, da Jo skal ud og hygge med nogle tøserne. Så ved alle som kender mig, hvad tiden så går med, FODBOLD :-)
I aften er der europa league, med først Lille mod Liverpool og senere Juventus mod Fulham. Mens jeg sidder og ser kampene, kan jeg jo lige komme med et af mine få indlæg på denne blogg.

Tiden går bare derud af med arbejde, hygge og diverse besøg. Nu er der under 2 måneder til vi skal på vores store rejse til Malaysia, Bali og Borneo, vi glæder os rigtig meget :-) Men først kommer påsken, som igen i år skal afholdes i Sverige, sammen med Jo´s elskede familie og venner. Så det vil passe fantastisk hvis foråret kommer deromkring, for nu vil vi ikke have frost og sne mere !

Lige for at tilføje min lørdag aften, topkamp i Spanien Barcelona mod Valencia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0