Farbror doktorn

Slæpade mig till doktorn idag då jag fortfarande hostar som en tok. I natt fick jag inte sova mer æn 30 minuter åt gången innan jag vaknade av att jag inte kunde andas. Høll stackars Jacob vaken också.... Nå men doktorn sa att det inte ær lunginflammation (skønt) men på grund av astman och andra omstændigheter så var hon orolig før att det skulle sætta sig på hjærtat. Så jag fick pencillin och hostmedicin. Så nu får vi hoppas att det hær gør så vi kan få sova lite i natt... Har några timmar vi ska ta igen. Så dagen idag blir också i soffan och detsamma imorgon. Jag måste dock packa imorgon før på kvællen åker vi till Varberg! Wuhuuu! Jag længtar helt sjukt mycket till att komma hem men det ær synd att gøra det med sådan hosta. Får hoppas medicinen har slått ihjæl det værsta så vi orkar/kan umgås med familjen...

Så tillbaka till webspelen och TV:n =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du gick till doktorn! Man kan nästan tro att du har smittat mig på telefon, det är inte snällt! Jag städar, försöker göra allt annat för jag har ingen lust. Jag skakade sängöverkastet ut genom balkongfönstret innan - det trillade ner kläder. HAHAHA, jag hoppas ingen såg mig!

2010-03-05 @ 10:40:32
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0