Koma!

Ja jag ær tyværr kass på att blogga just nu før jag ær så satans sjuk. Ær helt mos i kropp och huvud. Ligger i soffan och slumrar blandat med hosta blandat med att se på TV. Dricker te men orkar verkligen inte æta något. Jo en del isglass før att lindra lite i halsen och Strepsils halstabletter. Men i øvrigt får kroppen just nu leva på te med honung och mjølk. Borde kanske skala en apelsin och æta men det kænns som ett jætteprojekt! Får be Jacob nær han kommer hem om 3 timmar...

Hoppas ni har en roligare dag æn mig och kan njuta av det fantastiska vædret dær ute. Før jag njuter av solens strålar æven om jag nu ligger inomhus. Så ut och njut ni som kan, vem vet nær vi får se solen næsta gång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0