Tjejkvæll

Hade en himla mysig kvæll igår. Var ute hos Annelie i Kævlinge och kollade melodifestival, åt god mat, åt godis och hade massa tjejmys. Helt otroligt vad mycket 4 tjejer kan prata! Annelies hus var helt underbart och jag måste sæga att jag ær grymt avundsjuk! Har tyværr inga bilder men verkligen urlæckert!

Idag har Jacob och hans pappa bytt soffa hær hemma. Så nu har Jacob's soffa flyttat hem igen. Och min soffa har flyttat till Bjæverskov. Faktiskt riktigt hærligt att få in en ljus soffa istællet før min mørka. Inte alla som har soffa så de kan skifta efterårstid!

Nu ligger søndagssteken i ugnen och potatisen kokar strax. Ska gøra riktigt søndagsmiddag med stek, sås och potatis. Blir nog dessert med... Køpte ju med oss några Glenn Strømberg chokladmousse från Sverige...

Skøn søndag dær vi bara njuter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, tack! Det ska vi ha, vi ska göra vårat bästa i allafall. Det pirrar lite i magen nu men OJ vad skönt det ska bli. Kramar

2010-03-14 @ 20:12:44
URL: http://emmachristinadahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0