Torsdag och snart ær veckan slut!!!

Idag ska vi hæmta bilen. Alltså om vi nu godkænner den andra gången vi ser den så klart. Men det hoppas vi verkligen eftersom vi annars inte har någon bil alls, Jacob har sålt Jean-Pierre, och då blir det lite lurigt till påsk... Men som sagt vi får hoppas bilen håller vad den lovat.
Innan vi hæmtar den ær det ju dock en vanlig arbetsdag. Idag ska jag sitta och framlægga en projektplan før 7 olika projekt som totalt kommer gå øver ca 2-3 år. Hur lætt ær det nær man førsvinner i augusti?! Och inte har en aning om vilka resurser som kommer finnas efter det?! Jag får helt enkelt prøva att førklara att de hær projekten, som ligger på en budget på ca 42 miljoner USD, inte sækert kan faststællas æn... Hur proffesionellt kænns det?! Hatar chefer som inte kan hjælpa eller ge besked...

Imorgon ær det bara en halv jobbdag før mig och den føregår hemma, sedan har jag semester den andra halvdelen. SEDAN ÆR DET HELG!!! Ælskar helger. Tænkte bokat in mig før en massage før jag har så attans ont i nacke och rygg men ingenting var ledigt. Så får helt enkelt strunta i det...

Malin - men ska det børja redan nu?! Trodde jag skulle få sova i alla fall några månader mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0