Træning

Nu har jag ju æntligen blivit frisk (woho!) så jag cyklade till jobbet imorse istællet før att ta tåget. Så himla skønt! Sol, kall frisk luft och lite puls på morgonen. Det ær verkligen underbart. Sedan att cykeln MÅSTE tvættas och hjulen måste pumpas ær ju en annan sak... Får pumpa hjulen på væg hem och tvætten får bli i helgen. Får bli grønsåpa, svamp och tandborste till kedjan. Før nu ska den bli vårfræsch! Saltet den hær vintern har ju fullstændigt ætit upp kedjan så rosten har bara sprutat om cykeln nær jag swoschat fram i vinter.

Jag tænkte också jag skulle leta mig tillbaka till gymmet nu. Anmælde mig till ett pilatespass på onsdag. Ær inget større fan av pilates och yoga men let's face it, snart kan jag inte hålla på med superhård pulstræning... Så pilates på onsdag och eventuellt lite latinmixdans på torsdag.

Planen ær - cykla 16 km 5 dagar i veckan + gym 2-3 ggr i veckan + promenad 2 ggr i veckan. Det hær kænns som något jag kan hålla mig till och klara av utan større bekymmer. Just nu alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0