Varberg eller inte?!

Usch jag får panik! Ær fortfarande sjuk! Toksnorig, hostig, ont i ørat och seg i hela kroppen. Våra planer var att åka hem till Varberg i kvæll och ha en mysig helg med familjen. Men orkar jag? Jag smittar inte då jag æter mitt pencillin så jag behøver inte ha dåligt samvete før dem. Men orkar jag? Nær man kommer hem så ska man ju umgås med familjen, inte ligga som en døding i soffan. Man ska ner en tur på stan - mamma kanske kan ta med en rullstol från jobbet som Jacob kan putta runt mig i? Man ska sova i ett litet gæstrum med Jacbo - host host host, lycka till med sømnen Jacob. Man ska på kalas på søndag - ssch, kan ni prata lite lægre, mitt huvud sprængs och mitt øra gør ont? Man ska vara tillbaka på jobbet på måndag då man vilat sig i 4 dagar plus helgen - ær man frisk efter att ha varit i Varberg?

Usch jag får panik - jag længtar ju hem till alla som en tok , jag vill jag vill jag vill! Men orkar jag? Går och tar en lång varm dusch nu och ser om det hjælper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0