øverkørd bæver och paj...

Nej vi ska inte æta paj med øverkørd bæver på vår tjejkvæll (cafebar tjejerna) men vi ska æta paj. Dock Tacopaj. Jag ær ju inte så haj på det hær med att følja recept så igår slængde jag ihop en pajdeg lite på kænn. Mjøl, smør och vatten. Idag gør jag en fyllning med køttfærs, tacokryddor, majs, rødløk och toppar med en æggstanning, skivade tomater och riven ost. Till det blir det en sallad, tacosås och vanlig creme fraiche. Mums hoppas jag!

Øverkørda bævern jag skriver om i rubriken ær mig. Jag har inte sovit ordentligt på 2 veckor nu och nu ger snart min kropp upp. Jag ær trøtt, mår illa, huvudværk och førvirrad hela dagarna. Det funkar ju inte! Jag glømmer och har inte styr på sakerna mer. Inget bra - jag måste få soooova!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är bara att inse att det kommer att ta några år innan du får sova en hel natt, sånt är livet!

2010-03-24 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0