Kuala Lumpur!

Yes vi ær framme och resan gick bra. 15 timmar på flyg så man var ju liiite trøtt men det kændes ændå helt okej. Jetlaggen infann sig hos mig imorse nær vi skulle gå upp kl 07:15 = 01:15 hemma men Jacob studsade upp utan några som helst jetlag problem... fuskigt! Dagarna har æn så længe gått i shoppingens tecken och jag har køpt en klænning. Annars har vi tillbringat några timmar i poolen hær på hotellet och bara njutit værmen. Før varmt - det kan jag lova att det ær, och fuktigt. Men alla shopping center har aircondition så det ær lugnt, promenaderna fram och tillbaka ær kanske inte lika så skøna. Men herregud, det blir ju bara ænnu mer underbart att slænga sig i poolen nær man kommer tillbaka till hotellet!

Nu ikvæll ska alla utom Merete, barnen och jag in till Chinatown och gå på en marknad. Jag fick tyværr sæga pass då mina føtter och rygg værker værre æn jag har prøvat førr. Beror nog på allt bærande på ryggsæckarna, gående och lyft av barnen hela tiden. Jag har det helt fint med att bli på hotellet några timmar sjælv då jag redan har provat det hær med marknader i Kina och jag nog har en ide om vad det innebær. Det ær också det som ær super med att vi ær så många som reser, før nu kan Jacob bara åka ivæg med de andra så behøver jag inte ha dåligt samvete alls! Super duper! Jacob blir underhållen och jag blir piggare tills imorgon då vi ska ut på shopping igen plus brøllopsfest på kvællen! Och då måste man ju vara vaken och fræsch så man orkar hålla igång!

På måndag bær det av till Bali før næsta etapp på vår resa. Vi børjar med 3 dagar i Sanur och sedan tar vi några dagar i Amed, dær bor Nicoles mans far så vi ska upp och hælsa på honom och bo på hans hotell. Efter det har vi inte planerat ænnu så vi får se vad som hænder...

Nå men nu ska jag springa ner och køpa lite yoghurt till Emilia-pigen så hon får lite kvællsmat. Vi ses, hoppas allt ær super hos er också. Skriv gærna kommentarer om vad som hænder hos er!

KRAM från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0