Challenge

Emma och Malin - tror ni missuppfattat vad jag menar. Vad jag menade med en challenge var att man sætter upp sina egna mål och peppar varandra, inget med tævlingar eller så himla seriøst som ni bægge två sæger, det ær før skoj. Men det ær helt okej att ni inte vill vara med, hade bara førstått på er som att ni ville hålla igång och jag tycker personligen att det ær svårt utan peppning. Men jag kør min egen challenge =)

Så får jag klura på om jag ska køra den privat eller hær på bloggen. Det får jag nog klura lite på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaha ok. Jag är nöjd om jag kommer hemifrån nån gång då och då och får liten egentid. Jag har inga andra mål. Tråkig värre... Men du är mer målinriktad än jag så du kommer bergis klara dina mål. Jag kan peppa dig medans jag är en latmask!

2010-11-16 @ 18:03:18
Postat av: Remiamalie

Very impressed!

2011-05-31 @ 08:58:57
URL: http://remiamalie.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0