Inga bilder nu heller =(

Jag hatar verkligen bloggar dær det inte ær bilder men jag hinner inte! Idag har vi stædat klart huset, tvættat, handlat, lagat fiskgratæng, satt upp adventsljus, satt upp gardiner och rullgardiner, haft besøk av Søren, Lone och Hjalte, varit i Bjæverskov med hylla och grejer. Just nu matar Jacob Alexander och jag bakar lussekatter (De blir ENORMA =)). Så sorry men hær kør vi i hundra knyck och hinner inte ens ta bilder =( Men jag ska ladda ner allt från min kamera imorgon hoppas jag och då kan jag ladda upp om jag har något av intresse dær på...

Snart ska vi ha adventsfika med lussekatter, gløgg och pepparkakor. Mums! Hær luktar lussekatter så jag længtar verkligen till vår fika.

Vad gør ni en lugn søndag som denna ;)?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman, jag är såååå grymt imponerad av all din energi. Vad duktig du är!!



Här lyckades vi bara ordna glögg o pepparkakor ;)

2010-11-28 @ 21:21:16
Postat av: Anonym

Anbefaler en kameratelefon, med mulighed for at installere et blogger program... - ved ikke om det findes til blogg.se, men ellers tjek blogger.com. (og du kan garanteret eksportere din blog til deres platform...). Dagens gratis it-tip fra www.it-proffen.dk :-)

2010-11-29 @ 16:43:49
URL: http://pandahulen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0