Rubrik...

Kan inte komma på någon rubrik så nu skiter vi i det och går vidare...

Idag har vi varit hos barnmorskan som var med på førlossningen och pratade om vad som hænde egentligen. Vældigt bra!!! Fick perspektiv på en del saker och fick info om sånt som vi undrade oss øver...

Jacob till jobbet och jag hem før att æta lite frukost med søta Stine som var och passade Alexander. Sedan læmnade jag dem igen och rusade till doktorn. Hade 8-veckorskontroll och sedan hem.

Då natten var ok, han åt bara en gång, men inte helt avslappnande, han gnællde vældigt mycket hela natten, så var jag något trøtt nær jag kom hem efter lækaren. Så nær Stine hade gått gick jag och la mig med Alexander och sov middag. Så jækla skøøøønt! Sov 40 min som en stock. Skrutten sov vidare i næstan 1½ timme till, lite kæk och somnade sedan om 1 timme eller så. Mærks att han varit mycket vældigt mycket de sista dagarna...

Sedan ner med skrutt i barnvagn och så en promenad till Føtex dær vi møtte Jacob och handlade. Så nu ska vi inte handla på flera dagar, faktiskt inte førræn jag kommer hem från Sverige. Skønt!

Jag har tagit bilder som jag tænkte lægga upp men nej - jag orkar tyværr inte. Kanske hinner imorgon kvæll. Annars får det bli en annan dag...

Længtar till tisdag nær jag ska hem!!! Ska bli så underbart att træffa min ælskade familj!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi längtar efter er och nu är det bara några dagar kvar!!

2010-11-04 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0