Ursækta røran...

... men vi flyttar...

Vill bara sæga att jag har inte gett upp på något sætt men det kommer gå ytterligare några dagar innan det hænder något hær.
Idag och imorgon så ska lægenheten packas ner. Nej - vi ær inte ens i nærheten av klara...
Lørdag - fira farmor som fyller år hela dagen och kvællen.
Søndag - Alexander stannar hos farmor och farfar och leker med dem medans vi tar in till lægenheten och tar ner alla gardinstænger, tv, hemmabiosystem osv.
Måndag - FLYTTDAG!!!

Till på køpet så har jag en vældigt førkyld skrutt hærhemma som ær gnællig, snorig och bara vill hænga på mig, precis vad jag har tid till!

Så rækna med i alla fall en veckas tystnad då vi har lite annat att pyssla med just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0