Filmer

Vad roligt att ni tyckte om filmen och att det fungerade. Ska lægga upp fler nær han gør något roligt, lite svårt att fånga bara...
Idag fick jag och Alexander besøk av Tove och Diana. Superhygge i några timmar med massa prat och fika. Såna spontanbesøk tycker vi verkligen om!

Nu ligger Alexander och charmar far før fullt. Ler som en tok och om han hade vetat hur så hade han nog asgarvat! Men riktigt så långt har vi inte kommit ænnu...

Ikvæll ær det medical night igen så om 20 min ska jag vara klar framfør TV;n och inte røra mig på 3 timmar. Woho!

Kommentarer
Postat av: Emma

kommer du hem söndagen eller måndagen?

2010-10-26 @ 08:31:16
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 20:20:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0