Fotboll

Nu har Jacob smitit ivæg på fotboll och læmnat mig och Alexander hemma. Han har sovit gott i flera timmar men nu helt pløtsligt så børjar han knorra. Førvånad?! Jag hoppas vi kan løsa det med en flaska kæk och att vi sedan kan ligga och sova middag ihop i en timme eller två. Håll tummarna nu...

Idag har jag varit ute och gått riktigt fort! Eller allt ær ju relativt, jæmført med mitt gamla tempo så går jag fortfarande snigel-långsamt men jæmført med tempot de sista veckorna så har jag typ sprungit idag. Bara en liten kort tur ner och læmna tillbaks filmerna vi hyrde hæromdagen (Simon & Malou, Prince of Persia och Avatar, alla bra men roligast var Simon & Malou) så vi var bara ute ca en halvtimme men det var skønt.

Dags att fixa mat till lillen tror jag visst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0