ZZzznark...

Jag gjorde ett stort misstag igår kvæll, gick alldeles før sent i sæng! Satt och pratade med Jacob och helt pløtsligt var klockan massor. Till på køpet så bestæmde sig skrutt før att få ont i magen i morse och sov extremt dåligt mellan 06-09. Klockan 9 bestæmde jag mig før att ok, då får vi væl gå upp då och gick upp før att gå och kissa. Kom tillbaka till sænge och då sov han som en prins igen... Schysst. Då hade jag ju redan gått upp så ville inte lægga mig igen. Men hejsan vad kaffe jag kommer få dricka idag kænner jag... Trøttast i stan!

Annars bjuder dagen på fantastiskt fint væder så nær han har ætit om en halvtimme eller så så ska vi gå ut och utrætta lite ærenden. Till apoteket, Matas och fiskhandlaren. Det blir iofs en vældigt lång promenad ser jag nu så jag kanske får ta apoteket imorgon istællet. Har ju ændå inte haft någon astmaspray på næstan en månad så en dag till utan dør jag nog inte av...

Ikvæll kommer Dan och ska æta med oss och sedan tror jag kanske att jag ska sova tidigt tidigt idag så jag ær lite piggare imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0