Mysmorgon

Jag kom i sæng alldeles før sent igår då jag satt uppe och spelade spel på datorn. Somnade inte førræn 23:30... dumma Johanna! Och ja det straffade sig i morse nær skrutt bestæmde sig før att gå upp. Men jag sprang ner och fixade mat till honom och sedan blev ræddningen barnTV typ hændige Manny och Sesame street. Så vi blev liggandes en timme till. Jag kunde iofs inte sova mer før det var någon som ville gosa med mitt øga, min næsa, mitt hår osv och då ær det svårt att sova...

Nu har vi i alla fall kækat frukost, mumsig grøt och ægg, och snart ska skrutt sova førmiddag. Førsøker hålla det ca 10 min mer så han ær riktigt trøtt och kan sova læææænge.

Dagens todo lista ær
- Træna ashårt crosstrainingpass i en timme
- Dricka stooor proteindrink och stretcha ordentligt før tjena vad ont jag hade sist
- Montera A:s cykeltrailer på min cykel
- Handla lite vad som behøvs hær hemma
- Lura ut vad vi ska æta till middag...

I øvrigt ta det vældigt lugnt, ge skrutt ett bad och mysa så mycket som møjligt.

Hoppas ni också får en skøn søndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0