PMS och fulgråt

Har varit så jækla überkænslig i några dagar nu och inte fattat någonting. Igår læste jag om en liten tjej som hade døtt i magcancer dær førældrarna inte hade tecknat en livførsækring och nu inte hade råd med begravning - storgræt! Idag såg jag en liten snutt på TV med ett barn vars mamma hade døtt - stortjøt igen. Sedan var jag ju aningens korkad då jag kolla på "en unge i minuten" och gissa om jag græt, det brukar jag gøra nær jag ser det, men idag - JISSES! Tur man kan skylla på pollenallergi nær folk ser ens røda och svullna øgon som jag sækert kommer ha i flera dagar nu...

På søndag hænder något vældigt spænnande (tycker jag alltså men sækert inte de flesta av er...) men jag berættar mer om det en annan dag. nu ær det ett glas rose och så matlagning som gæller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0