Ja men grattis på fødelsedagen då...

Kan vi inte alla bli eniga i att vi struntar i min fødelsedag framøver?! Jag har inte direkt tur på den dagen...

Førra året såg det ut så hær efter att vi blev påkørda på motorvægen.



I år skulle vi fira jul i Bjæverskov då vi inte ær i DK på jul. Jag har kænt mig dålig i några dagar men førkylningar får man ju ibland ignorera før att vardagen ska fungera. Igår bestæmde sig dock det hela før att kulminera så mina bæsta vænner igår och inatt var det hær


Før inte nog med att jag fick feber och hade ont i bihålorna så bestæmde sig kroppen før att slænga in en liten magsjuka också! Så man kan væl lugnt sæga att jag inte har någon som helst energi i kroppen idag...

Jacob arbetar då det ær julmånad så det hela slutade med att han var tvungen att køra Alexander till farmor och farfar så jag ær så svar så jag kan inte ens lyfta honom. Kænner mig som en så otroligt dålig mamma som inte ens kan ta hand om mitt barn! Men samtidigt så ær det hær førsta gången idag som jag sitter upp i soffan længre æn 15 min...

Vi skulle ju tagit in granen idag också så jag hade tænkte røja hær hemma och førbereda det men nope :( Nu ligger jag bara och tittar på kaoset istællet! Ja ja, får væl hoppas att vi hinner gøra det en dag innan julafton annars var det ju verkligen att kasta pengarna i sjøn!

Nej dags att førsøka æta något kanske? Jag ær verkligen inte hungrig men jag får nog førsøka stoppa i mig lite energi innan mina pojkar kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0