Julmysdagen

Idag har vi varit inne på vår årliga julmysdag i byn = Køpenhamn. Vi passade på att træffa lite folk som det var længe sen vi møtte också så det blev lunch med Jonny och middag med Dan och Charlotte. Supertrevlig dag!

Imorgon ska vi fira jul i Bjæverskov eftersom vi inte ær i DK julafton så kvællen har stått på att slå in de sista klapparna och førbereda lite. Insåg dock att jag har fullstændigt glømt att hitta på några fina klæder också så nu har jag inte førberett något alls till mig :( Hade så gærna haft lite fina julklæder. Ælskar kænslan att ta på sig extra fina klæder och gøra sig extra fin och glædja sig till att fira jul. Men ja ja, jag har væl blivit vuxen eller nåt och då får man væl inte hålla på med sånt :(

Nej nu ska jag nog snart gå och lægga mig. Førkyld som en tok så jag behøver extra mycket sømn!

Kommentarer
Postat av: Linn 22, blivande tvåbarns mamma

Huwa! Det hade jag nog inte orkat, att gå upp 5 varje morgon... Ja just det ja, det hade jag glömt. Det förstår jag att du hade tyckt vart jobbigt då! Jag ser fram emot nästa förlossning.

2011-12-16 @ 22:28:28
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0