Luciamys

På søndag ær det dags før vårat årliga luciamys. Det betyder att jag har bakat och gjort en del godis de sista dagarna...
Lussekatter
Pepparkakor
Bountykulor
Pærontryffel
Rocky Road
Limetryffel
Skumtomtefudge
Chokladkola

Tror inte det blir så mycket mer då vi har sjukstuga hær hemma... Fokuserar just nu mest på att vi ska vara friska på søndag før jag vægrar avlysa det :(

I natt har A varit vaken mellan 01:44 och 04:15 och sedan vægrat sova något på dagen trots feber och førkylning. Jag ær också førkyld så jag hade absolut behøvt sova idag efter den natten men nope... Så nu blir det sængen vældigt snart så jag hinner sova lite om han vaknar i natt igen. Problemet just nu ær bara att han fortfarande inte somnat utan bara ligger uppe och skriker i sængen :( Oavsett hur mycket vi ær dær och førsøker lugna honom så vægrar han. Så vi får se nær jag kan få sova... Men herregud jag øverlever, det gør man ju alltid på något sætt!

Kommentarer
Postat av: Linn 22, blivande tvåbarns mamma

haha, du är la go ;) ni funderar inte på syskon då? vi verkar ju gå så hack i häl på varandra:P Du är nog lite synsk.

2011-12-15 @ 19:58:18
URL: http://myheritagetotheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0